poniedziałek, 20 października 2014

Olgusia 10 miesiac


Nasz szkab zaczal 10 miesiac, w dodatku z katarem i zabkowaniem w jednym.
Co u niej? Ano prosze:
- jest marudna, heh skad to znamy tak jest przeciez od dluzszego czasu
- ma juz cztery zabki, dolne i górne jedynki (i chyba wychodza nastepne)
- juz pare razy stala sama, oczywiscie pod nasza asekuracja
- chce chodzic , chodzic i chodzic
- nie cierpi ubierania sie i zmieniania pieluchy, czy tak maja wszystkie dzieci bo my juz oboje wymiekamy!!
- mówi : amama, yyyy, grrr (ja ja tego nauczylam :), baba, dadada, aaaaaaa, eeeee, lalala itp
-  kocha nasze lózko!! wrecz uwielbia w nim baraszkowac!!
- w dalszym ciagu nie przepada za ksiazkami, owszem pooglada ale za chwile sama zamyka i zaczyna bawic sie inna zabawka ( z zego nie jestem pocieszona :( )
- zabawki moglyby nie istniec, dla niej najlepsza forma zabawy jest zabawa ze mna lub mezem :) kosi kosi lapki, idzie rak czy inne podobne
- uwielbia muzyke, moglaby jej sluchac non stop, ma swoja ulubiona piosenke 'wlazl kotek na plotek'
- lubi sie tulic, lubi tez dostawac buziaki lubi tez sama dawac buzi :)
- ciagle jest na cycu plus butelka z mm, a tak swoja droga to jak odzwyczaic dziecko od piersi? z jednej strony chce bo jak bym wrócila do pracy to musialabym, z drugiej chce jak najdluzej. Widze i czuje, ze jest jej dobrze tak samo i mi





ponizej uwielbiane przez malenstwo lózko :) ps. czy Wasze dzieci tez tak maja???????






Ostatnio upieklam az DWA razy drozdzowca!! W naszym polskim sklepie byla dostawa sliwek, no jakze by nie skorzystac!! Bylo co jesc, pyyyysznosci...... mniam ...




Edit:

Mala ma juz po 3 zabki na górze i na dole - wyszly w zeszlym tygodniu, prawdopodobnie we wtorek 

Mam pytanie, jedna rzecz mnie niepokoi w zachowaniu mojego malenstwa mianowicie wyginanie sie do tylu calego ciala lacznie z glówka, czy to cos powaznego??? [Robi tak tylko jak jej czegos zabronimy, prezy sie i wygina]


pozdrawiam wszystkich zagladajacych

2 komentarze:

MariaPar pisze...

Dorotko, macie przepiękną córkę ! Świetnie się rozwija i ma niesamowity uśmiech.
Pozdrawiam ciepło
Uściski ślę

dori-scrap pisze...

Mario - dziekuje serdecznie !!!co slychac u Ciebie??? Zrezygnowalas z bloga?

pozdrawiam cieplutko