środa, 18 września 2013

Stare krzeslo




Kupilam ponad rok temu krzeslo na twz car-boot, po naszemu sa to targi staroci i nie tylko. Mozna tam kupic co sie chce, jak ktos chce sie pozbyc czegos co zawadza w domu lub w celach typowo zarobkowych jedzie na takie targi. My bardzo czesto jezdzilismy i rzadko cos kupowalismy, czasem zdarzaly sie perelki, ja najczesciej kupwalam róznosci do kuchni, kiedys moze pokaze :) Jak zobaczylam to krzeslo, pamietam jak dzis i jeszcze uslyszalam ile pan chce to od razu wzielam, kosztowalo 1 funta!! Pewno jest stare, troche przesiedzialo w tym domu w piwnicy i jakos nigdy nie mialam czasu aby cos z nim zrobic. Teraz czasu mam za duzo wiec juz dzis próbowalam je juz drugi raz wyczyscic. Z marnym skutkiem. Chcialabym je wyczyscic, cos zrobic z siedziskiem i moze pomalowac na bialy stary kolor, ale nie jestem tego pewna tak do konca. Troche siedzenie ma luki, które pewno widac na zdjeciach, nie wiem co z nimi zrobic, krzeslo jest w miare stabilne bo siadalam na nim pare razy, dzis tez z moimi gabarytami :)











Boje sie troche dalej ruszyc z praca nad krzeslem lub tez taboretem, nie wiem jak nazwac siedzisko. Moze ktos sie zna i podpowie jakich narzedzi uzyc i co dalej z nim zrobi. Bardzo mi sie poboba i chyba nie mam zamiaru nikomu oddawac...



Pozdrawiam wszystkich zagladajacych


3 komentarze:

MariaPar pisze...

Kochana, taboret jest okleinowany.
Musisz zerwać te resztki okleiny.
Najprościej będzie później je pomalować akrylem.
Buziaki i trzymaj się zdrowo i nie przemęczaj się !

Aurelia pisze...

Tak okleinę trzeba usunąć.
Przeszlifować,papierem ściernym. Będzie wtedy widać ,co jest pod.
Tak to pewnie trzeba by zrobić, coś w rodzaju tapicerki,na siedzisko.
Gorąco pozdrawiam:)

lewym okiem pisze...

ja chyba znam jesli sie nie myle to jest to a raczej byl komplet do jeszcze dwoch takich podobnych ktore mozna bylo jeden pod drugim schowac wiesz cos na wzor ruskich babuszek, ja dostalam stare krzeslo chyba pamietajace jeszcze czasy cwieka tylko nie mam czasu sie zabrac ja jego restauracje, mysle ze jak wpiszczesz odpowiednie haslo w google to napewno wyswietli ci sie cos na ten temat , dwie rady juz dostalas :)