niedziela, 22 sierpnia 2010

Roczek !


Dziś mija mój blogowy roczek. Jak ten czas leci, nawet nie odpocznie na chwilkę. Ale cóz taka rola czasu. Chyba trochę zaczełam zbyt melancholijnie, cała ja! :)
A więc do rzeczy. Dziękuję wszytkim tym, którzy są ze mną, obserwują bloga i zostawiają komentarze które zawsze pozytywnie wpływają na moje samopoczucie. Nie wiedziałam, ze to takie miłe dostać od kogoś komentarz, dobre słowo zawsze krzepi.
Poznałam bardzo dużo ciekawych osób z ciekawymi zainteresowaniami i mam nadzieję, że będę do nich zagladać jak najdłużej.
Dziękuję za całego mojego serduszka za wszystko i tym samym przesyłam dla Was te niezapominajki. Może nie są tak piękne jak róze czy inne kwiaty, ale dla mnie niezapominajka jest najpiekniejsza na świecie.
Dziekuje rownież za zainteresowanie moim poprzednim postem o Candy czyli cukiereczkach. Juz tylko zacieram rączki i odliczam dni do losowania i tak jak mówiłam wcześnie nagrody sa naprawdę super. Do waz dołączam małą niespodziankę jak i do książki równiez. Ksiązka moze nie jest typowo kryminalna, ale pomyslałam że historia Tudorów w wersji angielskiej może być ciekawa.
Pozdrawiam wszytkich odwiedzajacych mojego bloga słonecznie i weekendowo

10 komentarzy:

MariaPar pisze...

Gratuluję jubileuszu Dorotko !
Miłej niedzieli

niesława pisze...

Gratuluje roczku!! wszystkiego dobrego. :) Przy okazji poprosze Cie o maila , wygralas u mnie :))

Anonimowy pisze...

no to kolejnego roczku,w tak samo milej atmosferze ,rozowej niezpominajki chyba nie wiedzialm :)

Justyna pisze...

Każdy kwiat ma w sobie coś wyjątkowego. Niezapominajki też. Gratuluję blogowej rocznicy i pozdrawiam:)

shiraja pisze...

Na bloga trafiłam dzisiaj dopiero. Bardzo tu milutko. Z okazji rocznicy życzę Ci kolejnych inspirujących postów i samej radości z prowadzenia bloga :)

dori-scrap pisze...

Dziekuję Kochane blogowiczki za miłe słowa:)
nie wiedziałam że czytanie komentarzy od Was może być takie miłe, aż mi się łezka w oku zakręciła,
pozdrawiam cieplutko

z potrzebywnetrza pisze...

Gratulacje!!!!z okazji roczku.Więcej takich Ci życzę.
Mowiłas mi ze żle zrobiłam nad drzwiami-czy chodziło o sposób zawieszenia podkowy?Musisz mi podpowiedzieć.Pozdrówka-aga

T.O. pisze...

Ten blog jest jak dobra piosenka, chcesz czy nie chcesz wrócisz tu jeszcze nie raz

Gratuluję i życzę dużo słońca bo jakoś jesiennie się robi :)

niesława pisze...

Zapraszam Cie do blogowej zabawy,zerknij do mnie :)

Magdalena eM pisze...

łaaaaaa, ale piękna fotka :-), gratuluję roczku :-)