poniedziałek, 23 lutego 2015

Ksiazkowo mi...





Postanowilam, ze wezme sie za przeczytanie kilku ksiazek!! Tak, to troche trudne w moim przypadku ale jednak. Dawno nic nie czytalam przede wszystkim ze wzgledu na zmeczenie, bo wieczorem poprostu chcialam isc spac po calym dniu. 
W tym roku postanowilam sie wziasc za siebie, mam kilka celów, troche schudnac, znalezc prace , zrobic generalne porzadki i przeczytac w koncu porzadne ksiazki. Mam nadzieje, ze dotrzymam slowa, bo ostatnio cos ciezko mi to wychodzi. 
Do powyzszej listy naleza:
Dan Brown 'Anioly i demony', 'Kod Leonarda da Vinci'
Pamela Druckerman 'W Paryzu dzieci nie placza'
Regina Brett 'Jestes cudem' (ktora zaczelam czytac i musze powiedziec, ze jest swietna- cos dla mnie)
Ian Rankin 'The black book &mortal causes' (po angielsku)
Francis Durbridge 'Harry Brent'

Bardzo lubie kryminaly wiec zostawie je sobie na koniec. Zaczynam od takich ksiazek, których nigdy nie mialam przyjemnosci przeczytac. Jak na razie 'jestes cudem' okazuje sie dobra ksiazka, juz jestem prawie w polowie ksiazki oczywiscie z przerwami. Nastepna w kolejnosci jest ksiazka Druckerman. 
Czytalam dobre recenzje na temat tych ksiazek i dlatego postanowilam je zakupic. 
Po przeczytaniu napewno podziele sie moja opnia. 


pozdrawiam cieplo  



Brak komentarzy: