sobota, 28 czerwca 2014

Mam juz 6 miesiecy !



Tak, tak to juz pól roku! Jak ten czas leci. Nie moge w to uwierzyc, ze jest moja, cala moja ! No i Taty tez oczywiscie.
Dzis bardzo spokojnie spedzamy czas. Pogoda nie dopisuje pada i bierze nas  wszystkich na spanie, nawet malenstwo moje.
A co u nas:
-przed chwilka wlasnie fiknela koziolka :) i nawet nie plakala jak to bylo wczesniej
- pelza i to jeszcze jak pelza w dodatku do tylu!
- wyraznie ja interesuje wieza od meza :) zreszta wszystko co jest elektroniczne
- piszczy, jak jej cos nie pasuje czy nikt sie nia interesuje
- jeszcze karmie ja piersia ( z czego dostaje tez  butle ) , bez niej nie zasnie
-interesuje ja wszystko dookola
-zaczyna siadac, bardziej sie podnosi lezac na pleckach
- gaworzy ze ho ho :)
- jes ciagle moja przylepka


3 komentarze:

Kinia pisze...

śliczniutka :) :) :)
jeszcze drugie tyle i będziecie świętować roczek :)
piękny okres teraz macie :)

MariaPar pisze...

Przepiękny Skarb !
Uściski

dori-scrap pisze...

Dziekuje Wam za mile komentarze:) Tak Olga jest moim najwiekszym skarbem i najwiekszym osiagnieciem :)