środa, 10 kwietnia 2013

Zaproszenia...

Dlugo mnie nie bylo, wiem i to juz nie pierwszy raz. Powinno mi sie oberwac. Ale zalatwianie formalnosci papierkowych w dodatku jak jest sie za granica to wymaga niezlej gimnastyki. Ale jestem zadowolona, ze 'prawie' wszystko jest pozalatwiane. Czeka nas wyjazd do PL w celu wizyty w USC i udania sie do kosciola.
Najbardziej denerwowalam sie zaproszeniami, ale juz zrobione i jutro powysylam bo to najwyzszy czas.
A wiec zeby nie owijac w bawelne, seria zdjec.











Zrobilam w tych kolorach bo je lubie i sala równiez bedzie w tychze kolorach. A u nas wiosna juz idzie pelna para jak widac na obrazku ponizej :)



Pozdrawiam serdecznie...

4 komentarze:

MariaPar pisze...

Gratuluję Dorotko. Zaproszenia bardzo ładne. Niezwykle delikatne.
Pozdrawiam ciepło

Aurelia pisze...

Przepiękne. Iście królewskie.
Było co robić, widać, że są perfekcyjnie wykonane.
Gorąco pozdrawiam:)

kasia_fd pisze...

gratuluję. cieszę się razem z wami :)

dori-scrap pisze...

Dziekuje Wam bardzo za mile opinie :) ja jak zwykle krece nosem, bo zawsze mam dystans do swoich prac.

Mario bardzo ale to bardzo dziekuje za karteczke, troche pózno ale za to dziekuje z calego serduszka.

Pozdrawiam