wtorek, 23 sierpnia 2011

Candy rocznicowe

A wiec zaczynamy. Mialam wczoraj ale cos mi pokrzyzowalo plany, ekhm wiec zapraszam juz dzis na moje cukieraski z okazji drugiej juz rocznicy mojego bloga. Jak ten czas szybko leci. To juz drugi roczek mija a wydaje mi sie ze to bylo 'wczoraj'.
Zasady candy pewno kazdy zna, ale ja mimo to nagryzmole te pare punktów :)

po 1 -zapraszam wszystkich chetnych, trzeba tylko wpisac komentarz pod moim candy i umiescic do niego powyzszy link w bocznym pasku
po 2 - (nie) koniecznie trzeba zostac obserwatorem mojego bloga, ale byloby mi ogromnie milo poznac nowe osoby :)

no i po 3 - ( to chyba dla 'zaawansowanych' moich obserwatorów:)) pytanie: jakiej rasy posiadam pieski i ile ich mam?? prosze o odpowiedzi na mojego mailla :) (tak zeby nie bylo tak prosto;) )

Nagroda jest misio wyprodukowany przez znana firme Regency Fine Arts oraz wrzesniowy numer mojej ulubionej gazety wnetrzarskiej Ideal Home, do której dolaczam kolekcje katalogu na jesien 2011 Home firmy Mark & Spencer.

Zeby nie bylo smutno ze nagroda tylko jedna postanowilam tez zrobic komus prezent niespodzianke w postaci zakladki lub kartki wedlug zyczenia plus lakocie:)


Candy jest do 17 wrzesnia, a poniewaz ja bede tego dnia na weselu u mojego kochanego bratanka, losowanie odbedzie sie 18, wyniki podam nastepnego dnia.




Zapraszam i pozdrawiam serdecznie wszystkich zagladaczy






16 komentarzy:

MariaPar pisze...

Bardzo lubię wnętrzarską prasę, więc spróbuję szczęścia :-)
Ściskam

Aurelia pisze...

Miś najwyraźniej szuka pani.Strasznie słodki jest.
Gazetka również mnie ciekawi.
Pieski wyczaiłam Duży jest Pana,owczarek niemiecki, a mały Pani,york.:)
Ostatnio widziałaśmy takiego pluszaka za ogrodzeniem, zachowywał się jak zawodowy ochroniarz. Aż nam szczęka z wrażenie opadła.
Już nie mówiąc,że zawsze chciałam takiego mieć.
Przy okazji poszukiwań piesków,natknełam się na super przepisy, które może popróbuję.:)
Życzę ci Dorotko kolejnych lat blogowania, oraz,aby wena twórcza, była zwasze przy Tobie.

Gorąco pozdrawiam.

Kartki-rękodzieło pisze...

kuszące prezenty, może tym razem mi się poszczęści? :)
Pozdrawiam serdecznie i również życzę kolejnych lat na blogu :)

agea pisze...

fajniutko, to ja się zapisuję:)
pozdrawiam
http://www.agea-happiness.blogspot.com/

Agnieszka pisze...

Chętnie się zgłoszę po tego Misiaczka:) Świetny jest.

turkisa pisze...

Ustawiam się i ja bo warto! Pozdrawiam! ;o)

Ania pisze...

Ale słodziak. Chciałabym takiego przytulić.

Unknown pisze...

przez przypadek dotarłam na Twojego bloga, chyba sie zadomowie:-)))
ustawiam sie w kolejce po cukierasy:-))))

cohenna pisze...

śliczny :)
córeczka bardzo by się ucieszyła - więc ustawiam się w kolejkę :)

cohenna.yoyo.pl

rhodiana pisze...

I ja na misiaka chętna, więc się zapisuje :)

justysias7000 pisze...

Prześliczny misio:):) !8 mam urodziny to może będzie niespodzianka:):)
pozdrawiam!

Kinia pisze...

to ja też się zapiszę :)

Lady Rottweiler pisze...

Zapisuję się na Candy

Pozdrawiam

ARTYSTKA26 pisze...

to i ja spróbuję szczęścia:)
Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga i na moje candy:
http://kasiulkowetwory.blogspot.com
Pozdrawiam- ARTYSTKA26

Unknown pisze...

ustawiam się w kolejce:-))))
pozdrawiam!!!
http://eesophie.blogspot.com

Anonimowy pisze...

co prawda nie prowadzę bloga i nie wiem czy mogę brac udział w zabawie, ale spróbuje, bo nagroda kusząca
Marzena
marzenacegielka@o2.pl