wtorek, 28 czerwca 2011

Kartkowo i przed urlopowo...


Trochę mnie nie bylo jak zwykle z lekkim poślizgiem. Ale juz na urlopie! Hurray! no i mam wszystkie polskie literki. Dziś krótko acz treściwie poniewaz troszkę zdjeć będzie! A to z powodu karteczek. W końcu dostalam swoje pierwsze zamówienia, i tak sobie myśle, że może w koncu coś sie uda.
Pierwsza kartka zamówienie na ślub, kartka miala być w różach, mam nadzieje ze sie podobała Parze Mlodej.




Druga kartka byla ode mnie z okazji narodzin synka dla kolezanki. Pudelko zrobilam większe, aby mogły zmieścić się zdjęcia. Mam nadzieje ze sie podobala. Buciki zaczerpnelam z pomyslu Agnieszki Scrappassion, na które dostalam pozwolenie:)
Czekając na prom ....





I w sumie to juz wszystko na dziś, urlop zaczety pogoda na razie nie za ciekawa bo deszczowa, podobno od jutra ma być slonecznie i cieplo. Oby tak było. Tego samego zyczę Wam wszystkim



Pozdrawiam serdecznie

3 komentarze:

Aurelia pisze...

Piękna ta serduszkowa kartka.
Pudełeczko dla dzieciątka, przypomniało mi, iż ja mam taką pamiątkę z chrztu. W środku pudełeczka jest list taty do mamay jak była szpitalu,napisany zaraz po moich urodzinach.Tasiemki , które miałam doczepione z moimi danymi.Pmsleć,iż minęło tyle lat...:)
Nie wiem jak to się stało,że ten post widzę dopiero dzisiaj.
Życzę udanego urlopu, a jak po to lato jeszcze przed nami,aby było słoneczne.
Gorąco pozdrawiam:)

dori-scrap pisze...

Aurelio dziekuje za komentarz:) ja juz po urlopie, niestety i siup od razu do pracy, ehh
Co do komentarzy to chyba blogger szwankuje ostatnio, jak na razie u mnie wszystko w porzadku, oby tak dalej,
pozdrawiam serdecznie

agea pisze...

fajniutkie karteczki:)