poniedziałek, 6 czerwca 2011

Oto jestem

W koncu! Juz myslalam ze nie dam rady sie pojawic, ale znów wracam do zycia bloggowego.
Ehh, od razu mi lepiej. Musialam poprzedniego posta wyrzucic bo byl niewazny, trzeba bylo wszystko zapisac od nowa. Ilez to sie dzialo, wole lepiej nie mówic.
Niestety 'niepozadane dzialania bloggera' dotarly nawet do mnie i mnie uziemilo na dosc dluuugi czas. Nawet komentarzy nie moglam pisac, bo chcialo zapisac jako anonimowy a bylam zalogowana. Dobra, niewazne. Wazne ze wszystko znowu dziala!

A wiec chwale sie zaleglosciami. Na razie po trochu bo troche tego jest. Na poczatek moja wygrana u Edzii w Jej candy. Musze powiedziec, ze niespodziewalam sie tak fajnej torebeczki, juz poszla w ruch, zostala przezemnie uzyta juz kilka razy. Bardzo fajnie sie ja nosi i w dodatku jest w moim ulubionym kolorze. Dodatkowo dostalam do niej mala ozdóbke, która dopelnia calosc i ciekawie wyglada. Dostalam równiez pare 'przydasie' z których oczywiscie skorzystam. Bardzo dziekuje za fajna zabawe Edytce i no za wygrana, ktorej sie wogóle niespodziewalam.














Ponizej kartka z okazji Dnia Mamy, niestety juz dawno minal a ja dopiero teraz pokazuje moja skromna kartke. Mam nadzieje, ze kartka sie podobala.












Jak na razie to poczatek 'chwalenia sie' , jest jeszcze kilka rzeczy ale wszystko w swoim czasie.

Ja w kazdym razie nie moge sie doczekac wyjazdu do Polski na urlop, który bedzie pod koniec czerwca, aaa to za niecaly miesiac. Slyszalam ze w Polsce podobno cieplo, bardzo bym chciala zeby pogoda dopisala nam na urlopie, bo tu w UK jak na razie ni ma sloneczka, pogoda raczej srednia. Nie ma upalów ani nie ma za cieplo, opalac tez sie nie ma co. Oby do urlopu...






Pozdrawiam serdecznie wszystkich moich zagladaczy

4 komentarze:

MariaPar pisze...

No to fajnie, że wszystko gra :-)
W Polsce upały niesamowite, ponad 30*.
Jak przyjedziesz, to się nacieszysz ciepłem do woli.
Pozdrawiam serdecznie

Lovely Home pisze...

Upalnie to fakt,cudnie zielono i czasem błogo i leniwie ,hi,hi w dni wolne od pracy!
Pozdrawiam cieplutko.
Pat

Gratuluje wygranej i chwal sie ,chwal.

HANNA pisze...

Buziole

Anonimowy pisze...

milego pobytu w kraju no i pieknego slonca oczywiscie :) :)