środa, 21 października 2009

Czas melanholii...

Zdjęcie dodane, az się ciesze:) Nie są to tak profesjonalne zdjęcia jak oglądam na blogach, no cóz, staram się jak moge ale widocznie mi nie wychodzi. Zupka alla ??? sama nie wiem w sumie jaka nazwa by pasowała do tegoz wyrobu. Poprostu niech będzie zupka alla.





Czemu czas melanholii, sama nie wiem czemu. Tak mnie jakos naszło od kiedy zaczełam słuchać na nowo poezji śpiewanej i czytać wiersze. Pewno brak pracy mnie tak nastraja. No cóz nic nie jest wieczne, nawet praca. Bardzo bym chciala robić to co naprawde lubię, ale chyba musiałabym się roztroić, bo i w ksiegowości bym chciala pracę i jako architekt albo ... albo... . Właśnie i tu jest mój problem. Sama nie wiem czego chcę, a w końcu jestem już duza dziewczynką i powinnam dawno zdecydować. No kurcze przecież ja jestem zdecydowana tylko ze... właśnie. Czasem ma się takie chwile w zyciu ze nie wie co tak naprawde chce się robić, ehh.
Koniec narzekania, marudzenia itp czas sie wziąśc do roboty.
"Jedyne co mam " zespołu czerwony tulipan, ta piosenka cały czas mi w duszy gra. Polecam posłuchać dla mnie rewelacja

http://www.youtube.com/watch?v=7iGixOwIdB8&feature=related

1 komentarz:

MariaPar pisze...

Rób to, co lubisz. Księgowość, nawet ta kreatywna jest nudna ( wiem coś o tym). Pozdrawiam.