poniedziałek, 7 września 2009

Zapomniałam...


Totalnie sie zapomniałam. Naprawdę! Poprostu byłam zajęta. I robieniem gołabków i spedzaniem czasu z moim ukochanym gdyż chce mi zrobić sztalugę. I w związku z tym musiałam być obecna przy zakupie przyrzadów do wykonania owej rzeczy. Wiec na razie wszystko w trakcie. I do spełnienia i w swoim czasie:)
No a przede wszystkim nie było mnie bo zaczełam pracę i późno wracam. Zresztą jadę prawie 25 min w jedną strone i trochę czasu mi to zajmuje. Nie mam co narzekać w sumie bo droga jest prosta a jakie ładne okolice. Ehh, nic tylko jak będę miała chwilkę to pstryknę jakieś zdjątko.
Ostatnio pisałam że bylismy na festiwalu country niedaleko Coventry, nawet wkleiłam swoje zdobycze zakupione. Spinkę i puzdereczko. festiwal jak to festiwal. Główna artakcją była motoryzacja co zaciekawiło bardziej moją połowkę. Ja rownież sie porozgladałam za różnosciami. Był również pokaz monster tracków. A to wszystko bardziej na powietrzu. W halach były nprawdę różnosci. Od makiet cyrkowych po naboje do broni palnej, krótkiej i długiej!! Wyobrażacie to sobie?? Niesamowicie to wszystko wygladało. Oboje robiliśmy zdjęcia, jak nie aparatem to telefonami. Poniżej wkleiłam zdjęcia autek, które są całkiem fajne w szczególności jedno - to niebieskie :) Może kiedyś tam sobie strzelę jakieś sportowe autko.




Brak komentarzy: