niedziela, 1 czerwca 2014

Dzien dziecka


Dzis jest pierwszy dzien dziecka dla mojej córeczki. Byl naprawde udany lacznie z pogoda. Dodatkowo malutka wkroczyla w magiczny szosty miesiac!! Jak ten czas leci. Na szczescie wszystko jest skrzetnie przezemnie zapisywane w pamietniku. 
Zeby nie bylo, ze jest ciagle taka slodka, potrafi byc tez marudna( partz zdj nr1 :)




Jest juz bardzo rezolutna dziewczynka, dokladnie wie czego chce i po to siega lub sie dopomina glosnym piskiem. Zaczyna równiez 'pelzac'' co komicznie wyglada, dupka idzie do góry nogi wyprostowane i siup do przodu!Bardzo ladnie juz sie przekreca z plecków na brzuszek i odwrotnie! musimy na nia teraz strasznie uwazac zosawiajac na lózku czy sofie w salonie. Poza tym, nadal jest na 'cycku' bez niego nie zasnie buelke juz zaczelam wprowadzac pod koniec czwarego miesiaca no bo jak bym poszla do pracy musi pic tez z niej. 
A ja 'rozkrecam biznes', zostalam zbombardowana przez znajomych zebym dala ogloszenie ze robie karteczki i zrobilam to. Ponizej widac efekty. Kartka dla pani, która odchodzi na emeryture. Zaczynam sie tez zastanawiac nad stworzeniem bloga o kartkach hand made. Napewno podam swojego bloga z kartkami!

Troche mnie nie bylo, fakt nawet mialam napisac az dwa posty ale Olgunia tak zabiera czas, ze nie mam juz na nic innego czasu. To jak ona rosnie to jest dla mnie najwieksza frajda. Mam super córeczke! (chociaz nie zawsze jest tak kolorowe daje rade- dzieki mojej drugiej polowie dziekuje Ci za to kochanie:*)


pozdrawiam goraco wszystkich zagladajacych

3 komentarze:

MariaPar pisze...

Ależ Olga jest śliczna !
Niech wam rośnie zdrowo i jest powodem samych radości :-)
Uściski

Retromoderna pisze...

Słodziutka jest :)

dori-scrap pisze...

Mario- dziekuje slicznie! jest moim najwiekszym skarbem!

Retromoderna- dziekuje za mily komentarz i za odwiedziny :)