sobota, 21 grudnia 2013

Radosnych Swiat Bozego Narodzenia


Moi drodzy, zycze Wam spokojnych i radosnych swiat Bozego Narodzenia. Pelnych swiatecznych zapachów i potraw, spedzonych w gronie najblizszej rodziny. Bo to jest najwazniejsze.

Ja niestety nie jade do kraju czekam na swoja mala najwazniejsza gwiazdke, która powinna przyjsc lada chwila.
Przepraszam tez, ze nie wyslalam kasrtek do tych osób, z którymi mam kontakt, wybaczcie, nastepnym razem nadrobie, obiecuje.
Ja juz tylko mam trzy dni do rozwiazania i coraz gorzej mi sie poruszac. Z wielka miloscia czekam na moja kruszynke.

                     Jeszcze raz zycze wszystkim cudownych Swiat Bozego Narodzenia.


2 komentarze:

MariaPar pisze...

Dorotko, Pawle to będą najpiękniejsze wasze święta.
Mocno trzymam kciuki za pomyślne rozwiązanie.
Pozdrawiam serdecznie

Aurelia pisze...

O sama się Waszej gwiazdki nie mogę doczekać.
Wszystkiego co najlepsze, aby w te Święta gościła u Was ta niesamowita radość, na którą tak oczekujecie.
Abyś zdrowo i wesoło, przeszła ten czas.

Sama kartek nie wysłałam.
Nie miałam głowy, dla mnie ten rok był fatalny.
13, miał dla mnie okrutne oblicze.
Powoli dochodzę do siebie.

Marzę aby jak najszybciej cieszyć się Waszą radością.

Wesołych Świąt !