środa, 14 sierpnia 2013

Pytanie typowo techniczne


Poniewaz dawno mnie nie bylo na blogerze, wiem tylko jak pisac posty i wstawiac zdjecia :)) hehe

Powoli wracam do robienia kartek, mam male zamówienie i do róznych wypieków i do gotowania no i potrzebne mi sa zakladki na blogu.
Zauwazylam, ze kilka blogów ma tzw zakladki, w których sa poszczególne tematy. Próbowalam sama poszukac w nowym wygladzie blogera jak zalozyc takie zakladki ale chyba sie poguilam. Niestety stracilam cierpliwosc i wole zapytac nic szukac tego w nieskonczonosc... prosze pomózcie bo juz nie mam sily ... :(
Bede naprawde wdzieczna za pomoc


pozdrawiam wszystkich zagladajacych


2 komentarze:

Aurelia pisze...

Wydaje mi się ,że jest w Układzie, "Dodaj gadżet", a tam "Lista linków".
Że to najprawdopodobniej to.
Ale może wypowie się Ktoś, bardziej zorientowany.
Gorąco pozdrawiam:)

dori-scrap pisze...

Dziekuje Aurelio poszukam jeszcze dokladniej :)