czwartek, 26 lipca 2012

Zaproszenie


Dlugo mnie nie bylo w swiecie blogowym, mialam ku temu osobiste powody. Jednak postanowilam zalozyc kolejnego bloga prawie podobnego do tego. Pisze go juz od paru miesiecy i serdecznie zapraszam osoby, ktore chcialyby zagladac do mnie. Z gory jednak uprzedzam, ze bede pisac jak czas mi na to pozwoli, moze to byc 5 razy w miesiacu lub dwa.
U mnie nic sie nie zmienilo, jestem jaka bylam i nie mam zamiaru sie zmieniac :) Tak wiec zapraszam do mojego nowego blogaska Agnesowo mi
Tylko jeszcze musze popracowac nad zmiana tytulu linku, bo zmienilam nazwe bloga a nie wiem jak sie zabrac do zmiany linku.

Jednak pisanie wciaga i musze cicho przyznac, ze troche mi tego brakowalo.

Pozdrawiam serdecznie

1 komentarz:

kasia_fd pisze...

Dorotko, podaj mi swojego maila. wyślę Ci info o zmianie nazwy bloga.
Pozdrawiam!