wtorek, 7 lutego 2012

Wyniki Candy




Witajcie. Nie moglam sie powstrzymac i wyszukalam na internecie najlepszy sposob na wylosowanie szczesliwców. Troche sie pomeczylam zanim wyszlo mi wrzucenie randoma na bloga. Po kilki nieudanych próbach moja cierpliwosc osiagnela zenitu i poprostu zrobilam zdjecia :)
Pod tajemniczym numerem 2 kryje sie MariaPar, czyli nagroda glówna solniczka i kalendarzyk.


Z kolei pod numerem 6 kryje sie Imawe. Do niej poleci kalendarzyk plus male co nieco :)

Dziewczyny dziekuje za udzial w moim urodzinowym Candy!! Juz po imprezie i prezentach a ja coraz starsza :) )

Milego dnia zycze wszystkim

8 komentarzy:

MariaPar pisze...

ŁOŁ ! Ale radocha !
Dziękuję serdecznie.
Buziaki ślę

awona_73 pisze...

Gratuluję zwyciężczyniom :)

Anonimowy pisze...

Gratuluję :)

Aurelia pisze...

Ogromnie gratuluję szczęściarkom:)

Dorotko chciałbym mieć tyle lat co Ty:)
...tak mnie nachodzi, te randomy nigdy mnie losują;)

Gorąco pozdrawiam:)

Gwinoic pisze...

Dziekuje za zabawe i Gratuluje :) (hehe przez pomylke wpisalam tez to do posta Candy:P)

kasia_fd pisze...

Gratulacje dla zwyciężczyń!

imawe pisze...

Jak widzę moja plastikowa solniczka jeszcze trochę będzie ze mną musiała pozostać:) osóbce do której cudna solniczka powędruje-bardzo gratuluję!!!
Bardzo,bardzo się cieszę,że także i ja zostanę obdarowana-hurra! hurra! hurra!
Dziekuję za zabawę i pozdrawiam serdecznie

mari pisze...

Moje gratulacje.