wtorek, 7 września 2010

Wyniki candy i małe co nieco...

Trochę późno piszę o wynikach Candy, a to dlatego ze miałam ogrom pracy i w dodatku przeziębiłam się. Znowu, jesień nawet do nas już dotarła i daje się we znaki. A zatem moje drogie blogowe koleżanki, tadamm ! Wyniki! Dodam tylko ze losowała moja druga połówka.




Pierwsza nagroda powędruje do Aurelii, czyli wazy plus mała niespodzianka.


Druga nagroda poleci do Pauli, ksiązka i małe przydasie.
Pomyślałam również, że mogłabym zrobić komuś jeszcze niespodziankę i prosiłam mojego Pawła o wylosowanie jeszcze jednej karteczki. Niespodzianka poleci do Magdzika.

Wszystkim pozostałym blogowiczkom dziękuję z całego serca za zabawę w Candy i napewno nie poprzestanę na tym jednym, tak że głowa do góry:)
Jakiś czas temu zagrałam w Candy u Niesławy. Ja, jak zwykle pesymistka na całego pomyślałam, ze pewno nic nie wygram. A tu proszę taaaka niespodzianka mnie spotkała. Wygrałam, moze nie uwierzycie ale aż skakałam do góry, mój to aż się dziwił co ja wyprawiam. A skakałam jeszcze bardziej jak dotarły do mnie te piękności! Ha! A co mi tam! Niesiu moja droga dziękuję po stokroć za te cudeńka.



Oczywiście z tej radości aż mi się zachciało coś upiec i padło na muffinki. Znowu i ponownie. Tym razem zrobiłam kawowe z małą niespodzianką w środku, czyli kawałkiem kinder bueno.




Chciałam Wam wszystkim podziękować raz jeszcze za świetną w Candy, miałam duzą frajdę w pisaniu karteczek i losowaniu ich przez moją połówkę. Na pewno nie skończy się na tym jednym.
Dziękuję i pozdrawiam wszystkich odwiedziających mojego bloga

8 komentarzy:

MariaPar pisze...

Dziękuję za świetną zabawę.
Miłego dnia Dorotko

niesława pisze...

Zaluje, ze to nie do mnie sie szczescie usmiechnelo. ;)ale gratuluje zwyciezczyniom.

Ciesze sie,ze prezenty juz do Ciebie dotarlyi przede wszystkim,ze sie podobaja. pozdrawiam cieplutko.

Paula pisze...

pysznie i ślicznie!

pozdrawiam,
Paula

decou-galeryjka pisze...

ja również dziękuję za zabawę! pozdrawiam ciepło!

Aurelia pisze...

Jak się cieszę ogromnie!!!
Hura,hura, hura.
Będę miała wspaniały prezent urodzinowy:)


Dziękuję bardzo.:)
Jeszcze raz dziękuję, biegnę sobie poskakać z radości:)))
Gorąco pozdrawiam!

Wilczex pisze...

Gratuluję i dzięki za zabawę!! Zapraszam czasem do mnie!

eMKa pisze...

I ja strasznie się cieszę! Dziękuję! Ale zaraz...hmm... dla mnie to tez będzie prezent urodzinowy! I to prawdziwa niespodzianka! :)

Edzia pisze...

Dorotko prześlij mi swój adres na maila edzia-goodies@wp.pl