poniedziałek, 24 sierpnia 2009

Wieczorne leniuchowanie...


Zdjecie dodane. Cóz za ulga. Niestety robione z telefonu komorkowego w dodatku na szybcika żeby nie być głodnym. W dodatku bez szczypiorku czy piertuszki zielonej bo nie bylo w lodówce. Polecam jednak z tymi dodatkami, ma swoj wyjatkowy smak.
Napewno w przyszłości moje dzieła bedą lepiej wykonane i bardziej profesjonalnie jak wiekszości.
Teraz sobie leniuchuje i sprawdzam co ciekawego na świecie sie dzieje.
A moje rolady? moja połowka stwierdziła że sa pyszne, zresztą gorączkowo zabrał sie za robienie zdjęć mojego gotowanka.

Nastepne spotkanie poświęce na przepis na roladki ze zdjęciami.

A żeby było na co popatrzeć wklejam moje ulubione obrazki.






1 komentarz:

MariaPar pisze...

Witaj ! Miło Mi, że zajrzałaś. Pozdrawiam. Będę zaglądać tutaj często !