piątek, 1 maja 2015

Milosc od drugiego wejrzenia ....


Dawno mnie nie bylo. A tyle sie dzialo. Pogoda ladna wiec korzystalismy bezgranicznie z pobytu na swiezym powietrzu. 
Od kilku dni Olgunia jest nieswoja. Najpierw zabki wyszly, czekamy na ostatniego na dole trzonowego. A od wczoraj zmagamy sie obie z przeziebieniem, znowu niestety. 
Dlaczego taki tytul? Dlatego, ze sie zakochalam w mojej malej istotce bez pamieci. Caly czas to powtarzalam wczesniej, ale nastapil przelom, chyba jak skonczyla roczek. Pewno dlatego, ze duzo rozumie i jest bardzo madra mala dziewczynka. Wczesniej tego nie czulam, ale teraz nastapil BUM.



Przyznaje, chcialam chlopca ale teraz nie zamienilabym jej za nic na swiecie!
Jest bardzo uczuciowa, spokojna, radosna, ciekawa i dobra. Bije od niej stoicki spokój. Kazdy kto ja poznaje tak twierdzi. 
Wczesniej pisalam, ze nie lubila kiazeczek?Tak bylo, od dluzszego czasu chce zebym jej czytala. Sama przynosi ta ktora chce przegladamy, czytam jej jak pasjonujaca przygode kazdy wierszyk, kazdy tekst. Cieszy sie i chce wiecej! Zabawki nie istnieja, no moze wtedy kiedy zaistnieje taka koniecznosc. 
Ma swoje zdanie i nic tego nie zmieni, widze jak bardzo jest uparta i dazy zeby to zdobyc. Niestety czesciej jej sie nie udaje. Potrafi sie zloscic a jak! Pierwszy raz jak sie zdenerwowala to az buzie otworzylam z wrazenia. maz wtedy stwierdzil : nie reaguj! I tak tez zrobilam. Nerwy trwaja okolo 10 minut, potem wszystko mija jakby nie bylo sprawy. 
Teraz gdy wychodzimy na spacer, wszystko jest podziwiane, dokladnie obwachane i zrywane, najczesciej kwiatki ktore wedruja do mnie. A ja jestem w siódmym niebie! 
Nie wiem czy ktos ogladal sage o wampirach 'Zmierz', o matko ja ogladalam! I teraz mi sie przypomniala ostatnia czesc tej sagi kiedy Jackob zakochuje sie w Renesmee bez pamieci. I mnie tez tak wlasnie sie przytrafilo. Nie wiem czy to dobrze czy zle, niewazne. Dla mnie najwazniejsza jest Olgunia. To dla niej wszystko zrobie, biedny mój maz. Wie, ze jest dla mnie wszystkim i widzi jak ja kocham. 
Ale jestem dumna, ze ja mam w koncu po tylu staraniach, po tonach lez mam Ja. 





Brak komentarzy: