wtorek, 21 grudnia 2010

Święta już za chwilę...

Coraz blizej...za sekundę... Tak, to prawie Święta.
Moje Drogie blogowiczki oraz panowie równiez jezeli takowi są ;), wszyscy którzy do mnie zaglądają, zyczę Wam spokojnych i radosnych Świąt Bozego Narodzenia spędzonych w gronie rodzinnym, mnóstwo prezentów i uśmiechu na twarzy :)

Wrzuciłam parę fotek, na szybciutko bo jeszcze nie spakowana jestem ani nic, czekam na moją połówkę z niecierpliwością i jedziemy... No prawie, trochę nas czeka. Mam nadzieję, ze wszystko będzie dobrze, jak narazie nie ma odwołanych lotów więc oby tak dalej.

Tutaj wisi sobie moje "dzieło", robione ręcznie i fotograficznie.

Migawki z sobotniej wyprawy na ostatnie zakupy do centrum. Oj padał śniezek, padał. Az miło było, a śnieg pod nogami skrzypiał,ze ho ho!



Poranny spacer. I migawki. Zdjęcia powyzej i ponizej made by P.I. Mój fotograf osobisty.





Jeszcze raz zyczę Wszystkim wspaniałych Świąt Bozego Narodzenia.


6 komentarzy:

niesława pisze...

Dorotko! Wszystkiego dobrego! Szczescia usmiechu i radosci dla Ciebie i twoich bliskich ... :)

MariaPar pisze...

Spokojnych i rodzinnych świąt Dorotko !
Pozdrawiam

Aurelia pisze...

Wianek super wyglada na tym tle.
Fotki wyszły Wam, również super, fajnie Cię widzieć w tej zimowej aurze.

Jeszcze raz życzę Wam, miłej podróży,
Zdrowych i Wesołych Świąt.
Aby było co wspominać po latach:)

Gorąco pozdrawiam:)

dori-scrap pisze...

Niestety chyba nie będą rodzinne :( wszystkie loty odwołane :( a bilety drogie... jaknie wiem co:( doturlaliśmy się z Moim do domu ok 14nc od 9 rana, ehh zima. Jak ją lubiłam to dziś jej nie lubię, bu !

Anonimowy pisze...

wesolych swiat Dorotko,odpoczywaj i leniuchuj na calego,:) :) niestey zima daje w tym roku popalic wszystkich :)

Edzia pisze...

Dorotko bardzo dziękuję za prezenty od Ciebie. Doszły dziś rano i sprawiły mi wiele radości:) Nie mam słów - kochana jesteś!!! Mam nadzieję, że mimo kłopotów komunikacyjnych miło spędziłaś święta, a jeszcze lepiej będzie na nowy rok:) Ogromnie podoba mi się ostatnia w tym poscie focia - zima zła, ale piękna:) Uwielbiam takie kadry w głąb ścieżki:) ściskam mocno*