czwartek, 20 maja 2010

...


Miało być tak pięknie. Dziewczynka albo chłopczyk, 14 tydzień ciąży. Tak się cieszyliśmy ze wszystko jest jak trzeba, nie jak za pierwszym razem. I znowu czarna rozpacz, bo nie mogę tego inaczej nazwać :( Oboje jesteśmy w szoku.
Chciałam się pochwalić przedewszystkim zdjęciem z USG bo byliśmy wczoraj, na drugim z kolei. Na pierwszym maleństwo było bardzo ruchliwe i serduszko mocno biło, bardzo się z tego cieszyliśmy byliśmy pewni ze tym razem będzie jak nalezy.
Teraz brak mi słów na ciąg dalszy, nie mam siły na pisanie bloga czy cokolwiek innego.

Wybaczcie, ale chyba to mnie przerosło wszystko, nie umiem być silna. Nie mam siły na nic, dosłownie.

Nie wiem jak długo potrwa moja nieobecność, odezwę się kiedy przyjdzie czas.

3 komentarze:

MariaPar pisze...

Ściskam

Anonimowy pisze...

nie trac nadziei :) :)

Anonimowy pisze...

Poczytaj Kamile z Zakamarka,miala podobne przezycia a dzis cieszy sie synkiem.Zycze milej lektury,bo ona dluuuugo pisze)))